Veelgestelde vragen

Heb je vragen over de producten van By Vesper? Of wil je weten hoe je jouw bestelling kunt plaatsen? Kijk hieronder of jouw antwoord hiertussen staat. Wanneer het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staat kun je contact met ons opnemen via telefoon +31 6 21440378 of stuur een e-mail naar hello@byvesper.nl.

1. Zijn alle producten op voorraad?

Omdat onze producten handgemaakt worden, worden ze vaak op basis van bestelling gemaakt. Veel kleuren en afwerkingen hebben we wel op voorraad liggen. Dat zorgt ervoor dat je je bestelling wat sneller in huis kunt hebben dan de levertijd van ca. 1-2 werkdagen. Echter kan het bij drukte voorkomen dat we de voorraad bij moeten werken, en dat is handwerk.

2. Hoe kan ik betalen in de webshop?

Je kunt betalen via iDeal of Creditcard. De afhandeling van de betaling gebeurt via Mollie. Dat zal dan ook op je bankafschrift staan.

3. Zijn de producten in een winkel verkrijgbaar of te bekijken?

Ja, en daar zijn we trots op! De producten van By Vesper zijn sinds juli 2020 verkrijgbaar bij een select aantal verkooppunten in Nederland en België.

4. Is het assortiment in een winkel/verkooppunt en de webshop gelijk?

Nee, het assortiment kan per winkel verschillen. In de webshop vind je alle producten van Villa Vesper, dus daar heb je de meeste keuze. Iedere winkel stelt een eigen selectie vanuit ons assortiment samen die het beste bij hen past.

5. Komen de artikelen in de webshop overeen met de geleverde producten?

De producten kunnen er op ieder beeldscherm anders uit zien. Onze producten zijn handgemaakt en ondanks dat wij veel aandacht besteden aan de fotografie, kan het product in werkelijkheid iets afwijken van de foto.